TU I JO


Menorca (Extreta del blog de Xec Gomila)
Cantem, ballem, riguem!!! Gaudim d’aquests últims instants de vida que ens queden, perquè demà s’acaba el món i l’infinit ens separarà. No ens tornarem a veure, ni a parlar, ni a sentir els nostres cossos nus. Visquem cada segon al màxim, desitgem per última vegada aquell petó, aquella carícia, que ens fa sentir únics, còmplices, estimats. Abraça’m tant fort que la meva raó no pugui oblidar els teus braços, encara quan el meu cos ja no existeixi. Estima’m com mai m’has estimat, desitja’m com mai ho has fet, devora la meva pell per tastar la dolçor del meu ser. Comparteix els meus petons amb fervor tòrrid, i no oblidis, sota cap concepte que sóc teva, per sempre, fins mai, i així sentirem que ho nostre és únic i envejat per la seva singularitat, perquè tu ets especial, com jo també ho sóc, per nosaltres, per la vida i la passió, jura’m amor etern, doncs tot ho terrenal mor, com tants éssers estimats moriren i tantes il·lusions es fongueren. Fes que perdi el sentit i que el meu cos s’estremeixi, uneix-te a mi més enllà del tangible, entra en mi i perd-te bojament, fins que junts arribem a l’èxtasi, y en aquest instant de follia, només tu i jo siguem feliços, com mai ningú ho ha pogut ser, i demà, a l’alba, plorarem abraçats, mentre descobrim per última vegada el sol, sabent que el més bonic d’aquesta vida has estat tu, he estat jo, som nosaltres i el nostre amor. 

The Velocity of love -- Suzanne Ciani
Escolta la música d'aquest Silenci
(Selecció per part d'@EL_CID_CATALA... Moltes gràcies!)
Translation: English , Español 

Entrades populars