Sentiments Retrobats





Records de temps passats,
que desperten la passió,
i la joia de saber-te,
em captiva la raó.

I ara et penso cada dia,
mes et busco en tot moment,
enyorant saber on pares,
desitjant-te ferventment.

I com somni a mitja nit,
el secret et fa invisible,
la trobada és a l’oblit,
i l’espera incomprensible.

Però el destí, més atrevit,
es presenta prominent,
i com qui no vol la cosa,
ens retroba entre la gent.

La sorpresa en els teus ulls,
que endolceix com els bombons,
és plaer de mil nits boges,
i mil dies de petons.

I escoltant els cors latents,
aquí sóc, al teu davant,
disposada a regalar-me,
ni que sigui un sol instant.

I m’abraces dolçament,
olorant els meus cabells.
Són les ganes que em tenies?
És desig a flor de pell?

Vull saber si tu m’estimes
o jugar amb els sentiments,
que tal dia eren joves,
i avui són del tot sincers.


Entrades populars